Hogyan küldjem el?
Ha a terméket a ZEP ROMANIA-nak szeretné visszaküldeni szervizbe, kérjük, szigorúan kövesse az alábbi lépéseket.
1. Kérjük, készítse elő a terméket/termékeket a futárszolgálattal történő kiszállításra. Bármely terméket szállítás előtt meg kell tisztítani, és ki kell üríteni belőle a benzint és az olajat. Minden küldött terméket jól be kell csomagolni (kartondobozba ajánljuk), hogy biztonságosan el lehessen szállítani hozzánk. Sérült, törött vagy karcos termékek beérkezése esetén a kiszolgálás megtagadható. Amennyiben a termék nincs jól becsomagolva, a futárszolgálat nem vállal felelősséget a szállításért!
2. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a ... számon. telefon (0230) 706 399. A telefonos egyeztetést követően kérjük, várjon 2-3 napot, amíg a futárszolgálat átveszi a terméket. Az átvétel napján SMS-ben értesítünk.
Mit küldök?
A jótállási feltételek összhangban vannak az OG 21/1992, 449/2003 törvényekkel.
A jótállás igénylésekor be kell mutatni a hibás terméket sértetlen azonosító elemekkel (sorozatszám), a hozzá tartozó tartozékokkal és a jótállási jeggyel együtt. Amennyiben a termékek ezen dokumentum kíséretében érkeznek meg, a termékek a jótállási kötelezettségek rendezése nélkül visszaküldhetők a kérelmezőnek/feladónak.
Hogyan oldják meg a problémát a szervizben?
1. Javítás
2. Csere
3. Hibás termék megrendelésének lemondása (jóváíró számla) - a termék nem javítható vagy cserélhető - a vásárló számláját jóváírjuk (terheljük) a kezdeti rendelési értékkel. A hitelműveletekből származó összegeket részben vagy egészben felhasználó megbízásokat csak érvényes személyazonosító okmány bemutatásával kézbesítjük az irodába. A jóváírást követően keletkezett egyenleget visszautalják egy bankszámlára.
Mióta van szolgálatban?
A garancia legfeljebb 15 naptári napon belül megoldódik.
Jótállási időszak
A jótállási időszak a termékek átvételének időpontjától kezdődik, az adószámlán feltüntetett dátum szerint.
Szállítás
A garanciális rendezéshez küldött termékek (oda-vissza) szállítási költsége a vevőt terheli, a szállítást futárcégen keresztül bonyolítjuk. A jótállási feltételek összhangban vannak az OG 21/1992, 449/2003 törvényekkel. A jótállás igénylésekor be kell mutatni a hibás terméket sértetlen azonosító elemekkel (sorozatszám), a hozzá tartozó tartozékokkal és a jótállási jeggyel együtt. Amennyiben a termékek ezen dokumentum kíséretében érkeznek meg, a termékek a jótállási kötelezettségek rendezése nélkül visszaküldhetők a kérelmezőnek/feladónak.
Szolgáltatás után
A jótállási időszak alatt elvégzett szervizműveleteket külön dokumentumban (bemeneti/kimeneti jegyzék) tüntetjük fel, és ezeket a meglévő jótállási jeggyel együtt őrizzük meg. A jótállási időszak meghosszabbodik a termékek szervizben töltött idejével.
A lejárt garanciájú vagy a jótállás általános feltételeinek hatálya alá nem tartozó termékekre nem vonatkozik a 15 napos elállási időszak, amely időszak az üzembe helyezés dátumától számított legalább 30 nap.
A kiszolgáló egységből a műveletek befejezésétől számított 60 napon belül át nem vett termékeket elhagyottnak nyilvánítják, és gyűjtőközpontoknak adják át.
A jótállás hatálya alá nem tartozó termékek:
1. fizikai hibákkal rendelkezik, például: horpadások, repedések, csorbulások, megégett vagy megrepedt alkatrészek/alkatrészek stb.
2. sérült, eltávolított vagy módosított jótállási címkéket vagy pecséteket
3. nem megfelelő körülmények között használják – nem megfelelő tápfeszültség, helytelen kezelés, nagy hőmérséklet- és nyomásingadozásoknak való kitettség, mechanikai ütések, a termékek párás, poros, káros anyagoknak vagy vegyi anyagok hatásának kitett körülmények között történő használata, jelszóval védett szoftver stb.
4. vagy helytelen beállításokat és telepítéseket hajtott végre
5. hibás forrásokkal rendelkezik - törött kondenzátorok
6. folyadékok, fémek vagy egyéb anyagok behatolását mutatja a berendezés belsejébe
7. bemutatja a termékeken végrehajtott mechanikai vagy plasztikai beavatkozásokat
8. a berendezés működése közben csatlakoztatva vagy leválasztva voltak
9. A telepítés során a programokat helytelenül használták, vagy az eredetitől eltérő illesztőprogramokat vagy programokat használtak, valamint a termékek telepítése vagy üzembe helyezése jogosulatlan személyek által.
Amennyiben a garanciálisan beküldött termék(ek) működőképesek, és a kérés nem indokolt, a kérelmező fizeti az oda-vissza szállítási díjat és a termékértékelést.